Warunki zwrotu lub wymiany zamówionych produktów
.
Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru (opcjonalne)
W przypadku, gdy płatność realizowana była za pobraniem, wyślij nam niezbędne informacje w wiadomości zwrotnej - dane osobowe oraz numer konta, na które zostanie dokonany zwrot poniesionych kosztów. Możesz to zrobić bezpośrednio na adres biuro@ogrod-dom.pl. W tym przypadku pamiętaj o podaniu numeru zamówienia. Czas na zwrot zamówienia wynosi 14 dni od dnia jego otrzymania.
.
Przygotuj zwracane produkty
Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony), produkt powinien być kompletny (w skład kompletu wchodzi również instrukcja obsługi, akcesoria, opakowanie, styropiany mocujące) i nie noszący żadnych śladów użytkowania (rysy, zabrudzenia, pęknięcia, rozdarcia).
.
Przygotuj przesyłkę
Zalecane jest stosowanie opakowania, w którym produkty zostały dostarczone, chyba że uległo ono uszkodzeniu lub zwracana jest wyłącznie część zamówienia. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu produktów, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
.
Nadaj przesyłkę i przekaż ją firmie kurierskiej
Przesyłkę zwrotną możesz nadać samodzielnie za pośrednictwem linku poniżej:
https://furgonetka.pl/zwroty/f1f45c9e-7de0-4eed-8396-15fc324a9027
Możesz nadać ją również we własnym zakresie na adres:
F.P.U.H. Ogród-Dom s.c.
ul. Mokra 17, 32-005 Niepołomice
lub do paczkomatu:
NIE03M, Płaszowska 9, Niepołomice 32-005, Lidl
668489362
Możesz także napisać do nas i nadamy ją za ciebie!
Daj nam znać w wiadomości zwrotnej lub bezpośrednio na adres biuro@ogrod-dom.pl. Po uzyskaniu niezbędnych informacji przygotujemy i prześlemy niezbędne dokumenty przewozowe do twojej przesyłki.
.
Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem sprzedaży internetowej oraz naszego sklepu zwrot towaru realizowany jest na koszt zwracającego.
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "Regulamin sklepu"