Warunki zwrotu lub wymiany zamówionych produktów

.

Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru (opcjonalne)

W przypadku, gdy płatność realizowana była za pobraniem, wyślij nam niezbędne informacje w wiadomości zwrotnej - dane osobowe oraz numer konta, na które zostanie dokonany zwrot poniesionych kosztów. Możesz to zrobić bezpośrednio na adres biuro@ogrod-dom.pl. W tym przypadku pamiętaj o podaniu numeru zamówienia. Czas na zwrot zamówienia wynosi 14 dni od dnia jego otrzymania.

.

Przygotuj zwracane produkty

Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony), produkt powinien być kompletny (w skład kompletu wchodzi również instrukcja obsługi, akcesoria, opakowanie, styropiany mocujące) i nie noszący żadnych śladów użytkowania (rysy, zabrudzenia, pęknięcia, rozdarcia).

.

Przygotuj przesyłkę

Zalecane jest stosowanie opakowania, w którym produkty zostały dostarczone, chyba że uległo ono uszkodzeniu lub zwracana jest wyłącznie część zamówienia. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu produktów, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.

.

Nadaj przesyłkę i przekaż ją firmie kurierskiej

Przesyłkę zwrotną możesz nadać samodzielnie za pośrednictwem linku poniżej:

https://furgonetka.pl/zwroty/f1f45c9e-7de0-4eed-8396-15fc324a9027

Możesz nadać ją również we własnym zakresie na adres:

F.P.U.H. Ogród-Dom s.c.

ul. Mokra 17, 32-005 Niepołomice

lub do paczkomatu:

NIE03M, Płaszowska 9, Niepołomice 32-005, Lidl

668489362

Możesz także napisać do nas i nadamy ją za ciebie!

Daj nam znać w wiadomości zwrotnej lub bezpośrednio na adres biuro@ogrod-dom.pl. Po uzyskaniu niezbędnych informacji przygotujemy i prześlemy niezbędne dokumenty przewozowe do twojej przesyłki.

.

Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem sprzedaży internetowej oraz naszego sklepu zwrot towaru realizowany jest na koszt zwracającego.

Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "Regulamin sklepu"

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło